فیبر نوری داخلی و بیرون

این مشخصات استانداردهای طراحی و عملکرد کابل فیبر نوری – سنترال لوزتیوب – دارای گلس یارن با فیبر سینگل مد را پوشش می دهد. در ادامه به ویژگی های ساختمانی و مکانیکی کابل فیبر نوری OFC 1*12 سنترال لوز تیوب می پردازیم.

کابل فیبرنوری 12*1 OFC سنترال لوزتیوب

PBN OFC-GY-SM یک کابل فیبر نوری است که می تواند در فواصل کوتاه یا روی سینی ها استفاده شود. این کابل به صورت سینگل مد مطابق با ITU/TIA G652D ساخته شده است. کابل OFC به دلیل استفاده در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم بوده زیرا ساختار ان از پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) است. این کابل برای استفاده در مصارف خانگی مناسب است که از 2 تا 12 فیبر را پوشش می دهد.

 

کابل با تیوپ مرکزی تک روکشه (OFC-SJ)

در این نوع کابل فیبرهای نوری درون یک تیوب در مرکز کابل قرار می گیرند. در اطراف تیوپ مرکزی براساس نیاز از عنصر مقاوم میانی استفاده شده و سپس یک لایه روکش بر روی ان قرار می گیرد. برحسب نوع کاربرد جنس روکش تغییر می کند . براساس تیاز متقاضی ، سایر ساختار های کابل نیز قابل تولید می باشد .

 

برای دریافت دیتاشیت روی لینک PBN-K1-000 کلیک نمایید.

کابل با تیوپ مرکزی دو روکشه (OFC-DJ)

در این نوع کابل فیبرها درون یک تیوب در مرکز کابل قرار می گیرند. در اطراف تیوب مرکزی براساس نیاز از عنصر مقاوم میانی استفاده شده و سپس یک لایه روکش بر روی ان قرار می گیرد. برحسب نوع کاربرد جنس روکش تغییر می کند . براساس نیاز متقاضی ، سایر ساختار های کابل نیز قابل تولید می باشد .

 

برای دریافت دیتاشیت روی لینک PBN-J1.-000 کلیک نمایید.

 

بازگشت